تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در خراسان رضوی تا پایان سال ۱۴۰۶ | آغاز احداث دهکده المپیک ثامن در مشهدالرضا (ع) ملی‌پوش آبی‌ها به سپاهان پیوست پیغام عبدالکریم حسن به مدیران پرسپولیس: به ایران برنمی‌گردم، رضایت نامه‌ام را بدهید! پرسپولیس به دنبال تشکیل تیم بانوان پایان کار نعمتی و تراکتور + عکس حسین گودرزی در دو راهی سپاهان – استقلال امین ابوالفتح، بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و ویدیو عبدالکریم حسن در آستانه جدایی از پرسپولیس علی آزادمنش در لیست خرید استقلال؟ حجازی: مشکلی برای حضور در استقلال ندارم تاریخ و ساعت بازی سپاهان و شباب الاهلی در پلی آف لیگ نخبگان آسیا + عکس مهند علی، ستاره جدید تراکتور + عکس انتقاد‌ها از استقلال برای از دست دادن حردانی | صالح از رضاییان بهتر است مشکل خروج از ایران باعث حذف قایدی از تیم ملی می‌شود تلاش استقلال برای ناکام گذاشتن پرسپولیس در جذب علیپور استقلال هفته آینده مسافر می‌شود ادعای استقلال: هیچ امکانات ویژه‌ای به رضاییان ندادیم! ماجرای عجیب کلیپ معارفه طارمی در صفحه اینتر+ ویدیو ایوب العمود، بازیکن جدید پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم ها ویدئو | ام‌باپه قراردادش را با رئال مادرید امضا کرد
سرخط خبرها

پشت پرده رفتن کاسمیرو به منچستریونایتد

  • کد خبر: ۱۳۳۰۸۸
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵
پشت پرده رفتن کاسمیرو به منچستریونایتد
کاسمیرو از مدت ها قبل به فکر رفتن به منچستریونایتد بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، کاسمیرو، در تابستان امسال از رئال جدا شد و به منچستریونایتد پیوست. در ابتدا او نیمکت‌نشین بود، ولی هفته‌های اخیر توانست به تدریج وارد ترکیب ثابت یونایتد شود. او در پنج بازی برای شیاطین سرخ از ابتدا بازی کرده و تیم شکست نخورده است. با کاسمیرو در ترکیب اصلی، یونایتد چهار بازی برنده شده و یک بار نیز متوقف شده است. در مجموع، ستاره برزیلی، ۱۶ بازی برای یونایتد انجام داده (۹ بار در لیگ برتر)، یک گل زده و دو پاس گل هم داده است.

جدایی کاسمیرو برای رئالی‌ها غیرمنتظره بود، ولی گویا او از ماه‌ها قبل برای این انتقال برنامه‌ریزی کرده بود. فرد در این رابطه گفت: «کاسمیرو ماه‌ها قبل از من در مورد یونایتد می‌پرسید و من با جزئیات همه چیز در مورد باشگاه را برایش توضیح دادم. همه از انتقال او شوکه شدند، ولی من از مدت‌ها قبل مطلع بودم. کاسمیرو از پروژه باشگاه خوشش آمد و به نظرش فوق العاده بود.»

فرد ادامه داد: «معتقدم او تصمیم درستی گرفت. ما در مسیر درستی قرار داریم و در فصل جاری توانسته ایم تیم‌های بزرگی را شکست دهیم. کاسمیرو از بهترین بازیکنان دنیاست و بدون شک کمک خواهد کرد یونایتد به روز‌های خوبش برگردد. بسیار خوشحالم در یونایتد کنار او بازی می‌کنم.»

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->